سرخط خبرها
خانه / تماس با مدیریت سایت

تماس با مدیریت سایت

تماس با مدیریت سایت تور کربلا نجف

تماس با مدیریت سایت

امروزه با توجه به وسعت کاریی گسترده و رقابت شدید در زمینه ی مسافرت های هوایی و زمینی به کربلا و نجف این سایت با آگهی های رایگان تمام آژانس های مسافرتی به سرزمین امام حسین و ابوالفضل العباس راهنمای تمام زائران به کربلا و نجف می باشد.

آژانس هایی که خدمات بهتری در تمام نقاط ایران ارائه می دهند آنهایی که برگزار کنندگان تور کربلا و نجف می باشند. کیفیت تور آزاد کربلا و نجف نسبت به ثبت نام دولتی سازمان حج و زیارت که با نام سفر عتبات عالیات هستند بالاتر بوده و دارای خدمات بهتری هستند چون برگزار کنندگان آن بخش خصوصی هستند حتی اقامتگاه های این آژانس ها یعنی هتل های بی نظیر و با کیفیت این تورها شایان ذکر است.

تماس با مدیریت سایت

تورهای بسیار مناسب با پارامترهای مختلف زیر:

  • هر هفته یا ماهانه
  • تور هوایی یا زمینی کربلا و نجف و سایر شهرها
  • اسکان های VIP در هتل های درجه یک و سایر با توجه به وسع مالی زائر
  • قیمت مناسب تور کربلا و نجف از محل زندگی شما

چگونه در این سایت پربازدید تور کربلا و نجف تبلیغات کنیم؟

امروزه تبلیغات جایگاه ویژه ای را در درآمد هر فرد یا جامعه و هر کشور ایفا می کند. تبلیغات تصویری که به صورت بنر تبلیغاتی در این سایت است دارای هزینه ی بسیار ناچیز است.بدین منظور کافیست تلفن خود را برداشته و با مدیریت سایت جناب مهندس داود علی پور با شماره ی ۰۹۱۲۳۹۵۲۵۳۶ تماس گرفته تا ایشان پاسخگویی شما مسئول آژانس معتبر باشند تا از خدمات این سایت برخوردار شوید.

چرا تبلیغات در این سایت به صرفه می باشد؟

با توجه به بازدید عالی این سایت هزینه ی دریافت شده بسیار ناچیز و کم است در ضمن هزینه ی دریافت شده به مصارف خود سایت شامل هزینه های سرور و حقوق پشتیبانی کنندگان این سایت جهت خدمت بهتر به شما مورد استفاده قرار می گیرد.

این سایت صرفا جنبه ی معنوی آن و ارتباط بدون واسطه با مدیریت آژانس ها و ارزش دادن به زائر یا مسافر کربلا یا نجف مورد توجه قرار می گیرد.

قیمت بنر تبلیغاتی در سایت کربلا و نجف چند است؟

پاسخ این سوال بسیار ساده می باشد تماس با شماره ی ۰۹۱۲۳۹۵۲۵۳۶ مهندس علی پور دریافت جدیدترین قیمت با تخفیف های ویژه در خدمت شما می باشد.