سرخط خبرها
خانه / تور کربلا / تور کربلا پیک خورشید : تورکربلا از شهر اهواز با بهترین تور آژانس پیک خورشید قیمت مناسب

تور کربلا پیک خورشید : تورکربلا از شهر اهواز با بهترین تور آژانس پیک خورشید قیمت مناسب

تور کربلا پیک خورشید : تورکربلا از شهر اهواز با بهترین تور آژانس پیک خورشید قیمت مناسب

آدرس : اهواز، خیابان شریعتی (سی متری)، نبش چهاراه زند، پلاک ۱۱۷

تلفن آژانس پیک خورشید :

۳۵۵۱۸۸۸۰ – ۰۶۱
خط ویژه: ۳۱۸۵ – ۰۶۱

تور کربلا پیک خورشید

ما ارائه دهنده ی تور خارجی از اهواز یا تورهای مسافرتی اهواز به مشهد و تور داخلی از اهواز هستیم. آژانس هواپیمایی مادر اهواز یکی از بهترین های ارائه دهنده تورکربلا می باشد.

تور کربلا از اهواز با آژانس مسافرتی طیاره اهواز نیز عرضه می شود حتی آژانس هواپیمایی اهواز کیانپارس با خدمات نوین نیز رقیبی برای کیفیت ما می باشد. آژانس مسافرتی مادر اهواز، استان خوزستان با تور کربلا پیک خورشید در خدمت شما عزیزان هستیم.

رزرو آنلاین بلیط هواپیما و بلیت چارتر برای تورکربلا با تلفن کوتاه از شما

دفترخدمات مسافرت هوایی، جهانگردی و زیارتی تور کربلا در اهواز

تور اقساطی کربلا از شهر اهواز

تور کربلا پیک خورشید

نکاتی مهم در سفر کربلا (تور کربلا)

۱- در کلیه موارد می‌توانید سوالات و مشکلات را با مدیر کاروان خود در میان بگذارید. مدیر در این سفر نقش هماهنگ‌کننده و هدایت‌کننده و وظیفه دفاع از حقوق زائران را دارد.
۲- در صورت بروز هرگونه بیماری یا مصدومیت، خونسردی خود را حفظ کرده و به اتفاق مدیر کاروان و با همراه داشتن کارت شناسایی زائر، به مراکز درمانی پیش بینی شده و درمانگاه‌های شبانه‌روزی مراجعه کنید.
۳- روی تمام ساک‌ها، کیف و چمدان، موبایل و دوربین حتما نام و مشخصات خود را بنویسید. (ضمنا توصیه می‌شود مشخصات را روی کاغذ یا مقوا نوشته داخل چمدان نیز قرار دهید).
۴- بردن موبایل، دوربین عکاسی و فیلم‌برداری به داخل حرم‌ها و اماکن زیارتی ممنوع است.
۵- در ایران و عراق حساسیت زیادی روی مواد مخدر و داروهای روان‌گردان وجود دارد و در صورت همراه داشتن حتی یک گرم‌، موجب بازداشت دارنده‌ی مواد و مدیر کاروان شده و باعث برگرداندن کل اعضای کاروان به ایران می‌شود!
۶- همراه داشتن اسناد و مدارک (مانند شناسنامه، کارت ملی، کارت بسیج، کارت شناسایی شغلی، گواهی نامه رانندگی، دسته چک، دفترچه بانکی، دفترچه بیمه، کارت‌های اعتباری و نظایر آن) در سفر عتبات عالیات به هیچ وجه ضرورت ندارد و احتمال مفقود شدن آن‌ها در سفر زیاد است، بدیهی است کارت شناسایی زائر و کارت هتل محل اسکان و گذرنامه کافی است.
۷- در هیچ شرایطی از لیوان و حوله‌ی مشترک با دیگران استفاده نکنید و همیشه در تمام مراحل در بین راه و هتل از آب بطری‌های پلمپ شده مصرف نمایید. (آب لوله کشی در عراق فقط برای شست و شو مناسب است.)
۸- از رفتن به شهرهای دیگر و نقاط ممنوعه اکیدا خودداری فرمایید، چون پوشش امنیتی در آن اماکن وجود ندارد. در صورت تامین امنیت در شهر مقدس سامرا یا سایر اماکن زیارتی، به‌طور رسمی اعلام می‌شود.
۹- از تنها گذاشتن کودکان خود در هتل و نیز بازی کردن آن‌ها با آسانسور جدا خودداری کنید تا خطری متوجه آن‌ها نشود.
۱۰- از محل تصادفات که تجمع افراد را موجب می‌شود و محل انفجارات احتمالی دور شوید و از عکس گرفتن یا فیلم برداری از این صحنه ها اکیداً خودداری کنید.

سفر به عتبات عالیات جزو سفرهای معنوی و گردشگری مذهبی است. پس اگر قسمت تان شد، به تور کربلا مشرف شدید و سعادت این زیارت نصیبتان شد حتما ما را از دعای خیرتان بی‌نصیب نکنید.

منبع : آسمونی

همچنین ببینید

تور کربلا پرواز از شیراز : جمع بهترین های تورکربلا از شیراز جهت سفر به سرزمین امام حسین

تور کربلا پرواز از شیراز : جمع بهترین های تورکربلا از شیراز جهت سفر به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *